Wednesday, March 21, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 8

20/2/2012 (isnin)
hari nie ada orang RTM datang. Charlie & Bravo buat akt air, Alfa kawad, Delta kembara halangan
aku volunteer nak joint hehe aku nak buat rakit coz aku xpernah naik rakit. argh... peduli lar org lain xdpt, 1st come 1st serve =p. aku yakin pas nie mesti xde lagi, so nie lar peluang aku. kalau kayak ke water confident dah buat...
aku tak tau lak ada temuramah & aku salah sorng yg kene temuramah =p
malam kat surau -  anis kacau aku masa tidur tu tapi aku biar lar... pastu kene kacau lagi, terus aku bangun dengan mata terpejam aku sandar kat bahu seseorang. aku fikir alea rupanya gugurl =p yang kacau aku KIKI. hurm selumber je kacau org tidur kan aku dah termalu sendiri
Dengar citer, wira alfa ngan Charlie bergaduh depan medik


21/2/2012 (selasa)
pagi -  ada akt KN. Cikgu sampai kata, kump nie paling mendukacitakan coz xdpt selesaikan misi 3 =( cedeh woo...
malam pas solat maghrib, TKL suh ktorg gi bilik rehat tgk berita. Kul 8.30 pm bru siar citer kitaorang. muke aku kuar plak, sume jelous. untung lar~


22/2/2012 (rabu)
Hari nie ada pertandingan kawad. aku ada tesalah kat '14 langkah kehadapan' lupa kira =p
cikgu sufri tegur aku, 'kakak semalam keluar tv' malunyer...
petang - buat kembara halangan, jatuh masa buat monkey trap (aduh sikit lagi nak berjaya tinggal 3 4 tiang jer) sememangnya dr dulu hingga kini aku memang xreti =(
malam - xtau lar kenapa, aku hangin betul ngan dak dorm aku coz tinggal kan aku mse minum malam >.<
balik tu aku xtegur sapa2. sampai bskut yg aku pegang tu aku ramas2. Berharap esok emosi aku stabil semula...


23/2/2012 (khamis)
pagi - belajar pasal bearing. Geram betul coz dorg tak nak bagi tunjuk ajar (kedekut ilmu)
petang - sakit hati spike boot aku kene rembat, nie mesti ada yg tersalah ambil nie. ada kat ampaian sepasang spike boot yg basah eeee... xnak lar =( so aku pakai kasut PT jer
pastu ada buat akt cam explorace la gak. sownok, aku tukang kira langkah, haish kering tekak aku =D at least reda skit marah aku
Sharlu ngan Teara bergaduh pasal baju dobi, hurm kalau pasal tu pun dah bertekak tak yah lar aku cakap2 pasal spike boot tu, ketua dorm ketua dorm


24/2/2012 (jumaat)
PT pagi - ada buat akt rabbit rat, pasangan aku Dayah. Masa turn aku lari, dia tertarik baju aku sampai koyak. eeee... dah lar depan cikgu reza malunyer~ >.< actualy aku tak marah lar, jangan lar takut cuma malu je incident tu berlaku dpan orang ramai huhu.
Then cikgu tamatkan game tu buat akt lain, aku gak kene. cikgu reza nie! tapi pas sampai hujung, aku nmpk dia cam amik berat, ye lar klu pape jadi kat anak org, xke susah
pagi ceramah AIDS/HIV. ada wira tulis 'fuck you' kat belakang borang pre test. kecoh kut
petang  - ada ceramah & demo kebakaran. try gak lar =p
pastu ada budak delta ngan alfa bergaduh pasal kes pagi td lar tu. seram kut...


25/2/2012 (sabtu)
Yeah fon dapat tapi malam nie pulang balik coz esok kan menembak
Pagi kelas teori menembak. Try lar pegang senapang tu =)
petang - msg Qym eeee... teruknnya dia. dia pukul dak cina sampai polis datang. 31 org kene tahan soal siasat. aku ingatkan dia pening sebab apa lar. peh lama2 aku fikir, teruk2 dak jugra, teruk lagi dak princess haliza =p


26/2/2012 (ahad)
pagi- basuh baju. Banyak kut. Pastu tolong buat pentadbiran dorm (hilangkan habuk kipas dinding)
Ari nie alfa Bravo gi menembak
Petang -  duty =)
yang duty ptg; aku, G ngan Nad
pas makan tgh, gi mkn kat tempat nenek G, kenyang giler =P
pas solat zohor, aku jadi runner =D haha dah lama xberlari kut =p
jumpa cikgu sufri, wah kakak dah jadi artis lar
malam kat surau - ktorg ww charlie 2 kump. tiba2 je sampai ada yg nangis2 T.T
tinggal lagi 20 hari je kat sini, pejam celik pejam celik nak berpisah sudah~
hah lupa cakap, masa aku jadi runner tu. Abg askar tu kacau2 aku lak. Masa mak celap datang, nak panggil Celap kat HQ, blh lak Abg Askar tu lambai. haish... dia salah faham, terpaksa lar aku lari ke sana o(-.-)o

No comments:

Post a Comment