Wednesday, March 21, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 7

13/2/2012 (isnin)
wirawati charlie kena panggil balik dorm, ada spotcheck. ada lar beberapa barang yg kene rampas. akunyer maker pen & maskara =p
yang kene amik nama : G coz hairdryer & pas pelawat. monika & nik : mangkuk DM
kecoh giler kut....
masih masuk PK lama =( satu group ngan are-pat, eish die nie kacau2 aku lak


14/2/2012 (selasa)
aku masuk kawad, Pian cam xske je. si yuyu lak tegur aku buat salah tapi dia lak kene tegur ngan cikgu sani =p
rcall petang lambat coz aku gi surau, so kene denda lar...
malam - eish... saja nak mengusik c. reza =p pasal surat kebenaran menembak hehe saje suka suki, pasnie xdpt jumpe lg huhu
hmm... xnak lar derma darah, lagi pun memang aku xlayak pun utk derma + takut darah


15/2/2012 (rabu)
masuk kelas KN 2. Aril tegur aku masa perkenalkan diri, PIKACHU!!
ada buat graf kehidupan. masa makan tgh, aku letak kertas tu kat atas meja coz nak cuci tangan. pastu... tengok2 kertas tu ada ikan! eeeeee... geramnya!!!!
rupa2nya ikan tu yuyu punya, nasib ko mintak maaf =(


16/2/2012 (khamis)
ada penerangan tentang peta & kompas


17/2/2012 (jumaat)
wah sakit tekak ku makin menjadi2. gi medik gak lar kul 10 am
ari nie xde usrah tgh
Bengang ngan Amri coz die macam gila kuasa =p dia lukis, dia present =(
c. reza tujuk aku kat c.andak masa practise kawad. Hah nak mengutuk lar tu


18/2/2012 (sabtu)
gi khidmat komuniti kat kanchong darat. 
Haiyo malas betul nak gi medik =P
malam - msg Qym =)


19/2/2012 (ahad)
Hari nie aku duty pagi. bowink skit tapi ok lar...
cikgu ain mntak tolong check spelling kertas kerjanya.

No comments:

Post a Comment