Wednesday, March 21, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 10

5/3/2012 (isnin)
Pagi - ada kelas integrasi. Kelas 5
rehat; gi HQ mintak cuti esok =) dapat
Tgh ; mintak tukar kasut kelas =) dapat
Petang kelas lagi tapi lebih sownok berbanding pagi. ktorg mnari sambil menyanyi lagu sabah
Riadah - hantar dobi nmpk Dou (aku rasa selama ini aku perasan je lar... die memang suke senyum)
Ada pertandingan futsal final ww. Charlie menang 3-0 Tahniah!!!
Julie ada kata, dak Alfa & Bravo pun ada suke cikgu Reza. Alololo ada pesaing lak huhu T.T
> it's my lucky day <


6/3/2012 (selasa)
Tgh - tetibe nama aku kene panggil. pe lagi balik lar =D
Jalan ngan Hafiz & Pian. Aku tanya lar pasal bapak hafiz, keputusan pian nk gi STAM. 
Pastu ada 1 statement aku terkeluarkan, atcually statement tu aku tuju kat seseorang tapi... aku kata 'aku tau lar ko dah menyampah ngan aku' pastu aku lari then aku tak tau ape hafiz jawab, aku suh ulang die taknak ulang. lantak lar... die suke aku ke...? saja nak mengusik je kut..
kat umah pe lagi... on9 lar. Add cikgu2 PLKN


7/3/2012 (rabu)
Masa ambil result yang mendebarkan jiwa
Balik kem je, Sakit hati sama itu pembantu medik. Boleh dia cakap, 'kalau result gempak takpe gak, hampeh' PERGHHH.... makan dalam siot!!! aku jawab lar balik, 'saya tau lar saya tak pandai' kalau ko pandai sangat nak berlagak sama aku asal ko jadi pembantu medik kenapa tak jadi doktor huh?! Dah lar sukasukati je lepak kat HQ, ingat ini kem bapak kau yg punya. marah ni! marah nie!


8/3/2012 (khamis)
Last kelas integrasi. Ktorang buat persembahan lakonan & nyanyian. Tolong hias pokok krismas hodoh kut.
Aku nmpk seseorang kat belakang open hall. apesal die pandang macam itu =(
Malam ; sapa yg TKL pilih gi PACC, untung lar~ Yeah xde rcall


9/3/2012 (jumaat)
Pagi - ceramah rakan cop (dapat buku bila daftar) hangus kredit aku RM1
Petang amik barang wirajaya. Aku partner ngan Renuka, dia tak suka camping
malam; sesi dialog bersama komanden. Aku complain tapi xamik catatan pun =(
Ala lupa lak aku santry hari nie ngan steph =) khairi, hafiz, olee,ain Delta, Rishi pun sama santry ( jadi jaga xbergaji)


10/3/2012 (sabtu)
Pagi; ceramah RELA
Petang; pentadbiran dorm, cuci baju & punco
kesian aku tgk Steph mcm kene buli ngan Sharlu
Ala bedak aku hilang kat surau.


11/3/2012 (ahad)
Gi qiamulail. Kejutkan santry suh tolong bukak pintu
pagi - practise senamseni, cikgu ain ada tegur aku pasal hidung. ala malunyer >.<
malam - cikgu ramesh tegur, 'ala relax lar, rindu tu...' HUH loading jap, HAh ayat aku kat fB pasal cikgu reza, time duty bz, time xduty xde =p ahh lantak lah, jangan amik serius lah pasal ayat fB tu, saja suka2 je
dapat gak gambar menembak =)
Pen aku amri pinjam, xpulang lagi.

No comments:

Post a Comment