Monday, March 19, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 6

6/2/2012 (isnin)
Hari nie sambutan maulidurasul. BAngun kul 4 am coz ada qiamulail, mengantuk der... Then pas subuh rcall pastu sambung tido balik =P baru gi surau ada ceramah. Petang takder ceramah (dibatalkan)
so dak dorm aku, G ngan monica menari tarian indian sambil pakai pujabi pastu buat shuffle plak ngan baju tu (kelakar kut)
Wong Bravo ada datang blok wirawati tapi kat luar je lar coz nak jumpa Sally C1


7/2/2012 (selasa)
Hari nie bangun lambat, dah azan baru bangun Astaga... sbenarnya Chiew ada kejutkan kul 5 am tu tapi xbangun pun =p
10 - 12 pm, main futsal. alamak giler kentang bola terkena aku plak tapi tak pe main kan, adat lar tu. Paling kesian ngan Nad coz hidung dia terkena siku seseorang (kesian~)
ehem... baik lak TKL aku, pulang fon esok tapi dak kem lain belum pulang lagi, aku nak mesej ngan sape.


8/2/2012 (rabu)
hari nie akt. berkayak (petang) : aku buat 4 round =D taknak turun sownok sgt, aku amik yg single. sebnarny ada niat lain nak ushar seseorang hehe jahat pika agak2 sapa lar orang tu, kesian die kena jaga nun jauh disana =p
mlam - dapat tau Sharlu nak gi Jepun (pertukaran pelajar) lagi lar, aku baru je happy2 pasal petang tadi punyer citer, nie yg buat aku sedeh nie.
ada ke patut dak2 dorm aku suh aku karok sama Hafiz eeee... taknak lar.
hah lupa, tadi masa turn wira buat water cnfident, Hafiz penghulu bagi jam die kat aku suh pegang kan. aku pakai lar coz poket suar aku basah.


9/2/2012 (khamis)
pagi - ada photoshoot PLKN =) habis make up mak cair gitu hahaha
petang - sukan bola tampar (2-1, JL- pelatih)
yang karok tu, sapa yang pernah masuk pertandingan karoke je boleh hurm... fine lar cikgu tak dengar lagi suara saya yang sedap bile panggil hujan hahaha


10/2/2012 (jumaat)
pagi - ada pertandingan road rellay, bola jaring, sepak takraw.
petang - dak2 dorm aku takde keje ke pew, tetibe main batu seremban (kutip batu kat padang kawad)
aku bru perasan aril dah tak tegur aku. last aku ingat die tegur aku masa exchange kelas. argh biar lar~
malam - masuk persembahan nyanyian 1 malaysia. eish, cikgu reza nie gelak2 plak aku duk kat barisan paling hujung sekali. bese ler org cumel mesti duk tepi nanti jadi perhatian plak klu duk tgh2 haha.


11/2/2012 (sabtu)
petang - kata ada practise koir tapi takde pun. Penat jew tunggu. Yang lain gi tgk rakit, pelatih menang.
ada sekali tu, aku tak ingat bila. ada sorang dak indian nie tegur, 'kak malam nie pakai baju apa?' aku terus jawab `baju kurung' pastu Reka jwab `jawab baju punjabi'. Alamak malunyer, maybe budak tu tegur Reka bukan aku =p pastu nak cover malu, aku tanya Reka dah makan? hahaha
malam ada majlis penutupan. aku ada mesej sorg kwn lama then die kata ktorang couple?? yekew...
diorang tak abis2 cakap aku semangat giler atas pentas (xabis2 bahan aku ngan hafiz.) eeee... tolong lar sebelah mata pun tak pandang!


12/2/2012 (ahad)
Giler kentang. Lupa amik bendera coz masa tu ktorg kene angkat meja gi DM. agak2 ape hukuman nya???!
petang - family datang kul 4 pm. monica tak dapat rasa makanan yang aku bawa =( coz ada baki tu aku buang sebab yang tinggal cuma daging (non-muslim mana makan daging)
malam - alea hilang dompet, dalam dompet tu ada duit rm100, IC ngan kad bank. Siak fen rm30, NIni rm 10. semalam sharlu ada hilang rm50. renuka plak hari jumaat rm 30

No comments:

Post a Comment