Thursday, January 05, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 2

3 Januari 2011, 2 pm
hari nie aku gi klinik kesihatan di Meru coz ada apointment nak buat medical check up. Giler lama aku tunggu doktor tu, dekat 2 jam ada :( tapi malangnya aku tak jumpa pun.

Then, nurse panggil aku sama ada aku memerlukan rawatan ke. huh dia kata tak yah jumpa pun doktor, dah boleh gi terus PLKN but borang tu tak diisi lagi. Dalam hati aku nie, tgh marah sangat2 tau coz kenapa nak susahkan aku kalau tahu tak perlu jumpa pun.

Arghhh lantak lah, kalau PLKN suh aku isi borang tu, aku salahkan lar klinik tu ('',)
Tapi kan, dulu kawan aku mazni pernah buat medical check up untuk gi PLKN tapi tak gi pun huh. siap amik darah ngan lain2 lar.

Pastu aku gi bank jap, ari tu aku lupa tukar no pin hehe. ala kad bank tu bukan ada duit pun huhu.

Destinasi ketiga aku lak, ke kedai baju coz ada lar bape2 barang takde. Pastu gi kedai top-up coz kredit aku da tinggal rm1 je hehehe

Destinasi ke empat aku lak gi kedai gambar, PLKN nak gambar pasport 4 keping. Terbang lagi RM 10 LOL

Last sekali ke psaraya, beli biskut. kut2 kat sana aku kebulur ke. Yekew?? hahaha kekenyangan ada. ala standby je lar

4 Januari 2012
Sepatutnya aku gi PLKN hari nie tapi ada beberapa barang tak beli dan aku taknak susahkan mak bapak aku nak hantar aku now!

No comments:

Post a Comment