Saturday, December 31, 2011

CeRiTA aKU PLKN - PART 1

16/12/2011
Tgh aku syok2 baca novel, tetibe mak jerit. surat PLKN sampai. huh memey 2 3 hari nie aku rasa cam something wrong some way lar, rupanya dpt plak. Aku memang ada mohon nak masuk semula coz aku pernah tunda dulu (xnak aku gi umo 35).

Ingat lagi 8/6/2010, waktu petang, mazni ada datang umah coz nk bgtau die nk gi klinik buat medical check up for PLKN. Then x lama pas tu surat aku lak sampai. Aku dapat kat2 sini je kat selangor.

Esoknya 9/12/2010 aku gi klinik temankan mazni tapi aku pun xtau kenapa. kitorang still study for STPM so mestilah tunda kan kan. so aku pun mohon lar untuk tunda. padahal aku memey nak sangat2 gi. bengong tul dapat panggilan ketiga hurm :( Then at the same time pas aku hantar borang tu, aku dapat surat tawaran ke UNIMAP. Rasa cam bangang gak lar coz aku tolak tawaran tu tapi xpe lar maybe ada hikmahnya. :) aku tolak coz aku dah isi borang tunda PLKN tu (hurm tah pape lar pyka nie)

27/12/2011
hari nie lak aku gi buat appointment kat klinik meru, so minggu depan baru check. kalau tak appoinment ari khamis nie tapi aku kata tak boleh coz sibuk (bercuti LOL :p).
Petang lak gi bank buat akaun bank for transfer duit PLKN hehehe but kalau boleh aku nk guna kad bank yang aku guna for biasiswa tu tapi buku bank ada kat cikgu. Try to call and message her but biasalah cikgu memey xkan angkat phone :( (geramnya!!)
Now just tinggal gambar pasport and medical check up aku. Pas tu dah boleh gi hehehe

No comments:

Post a Comment