Friday, January 20, 2012

CeRiTA aKU PLKN - PART 4

16/1/2012 (isnin)
Ada majlis pemakaian pangkat jumaat nie then kitaorng blh balik 21 - 25 hb cuti raya cina. Aku masuk pemilihan tarian cina, tak layak.... sedih woo. Lagi bertambah malang baju PK aku hilang pas anta dobi :( cedey woo tinggal satu camne nie

17/1/2012 (selasa)
Ari nie aku tetiba nak sertai group untuk jaga bumi hijau. kitaorang kena bersihkan ada kawasan tanaman. Time tu plak aku buat shuffle aku yang tak jadi hahaha. Masa minum petang DM sediakan ice cream, peh this is the 1st time gi kem yg sediakan ice cream MATKOOL.

Pagi tadi ada panggil dak2 yang ada prob ngan baju celoreng so gi kelas pun pakai baju celoreng. Petang ada kelas lagi so aku pinjam baju sharlu lantak lar, besar pun besar la.

18/1/2012 (rabu)
Ari nie kelas PK ada buat cara jalan nak tgk sapa sporting, aku buat shuffle tak jadi aku hahaha. Rupanya aku nie selalu tipu diri sendiri aku taklah sporting mana haha. Pastu ada suh buat kolaj matlamat hidup. aku cakap la aku nak kawin masa umo 25 nanti, ada budak menyampuk, saya sanggup tunggu. Peh malu giler aku.

Petang, aku follow G masuk latihan dikir barat cuak gak takut dorang perasan. lagipun rentak pun masih cari, fuh selamat haha tapi yang tak best nye esok dah nak performe, 1st time aku masuk buat persembahan last2 minute practice huhuhu

Malam dah bersiap2 la barang yng aku tak perlu dan nak basuh nak bawak balik

19/1/2012 (khamis)
pagi ada reheasal dan tukar kedudukn, pening skit tak pe lar. Cikgu Reza tegur aku, die cakap ngan sorng lagi cikgu yang aku nie dak STPM, masa mule2 masuk dulu dak baik. pas seminggu cam masuk air haha perangai cam dak2

Ari nie ada Pemakaian Pangkat bagi yang ada jawatan. (2.30 petang) Aku buat persembahan dikir barat
masa kat belakang pentas, ada sorang minah nie tanya kenal jeman tak, mesti lar aku kenal dah tu abag aku LOL

masa persembahan lak pas habis tu keliru nak turun kiri ke kanan coz last minute tukar kan. Pas habis persembahan, G jumpa ngan dak laki nak ajak gi jalan2 KL selasa nie, biar la. mak kata nak blk kg selasa tu, aish nanti la aku cakap. Aku tak abis2 ngan ayat aku, "yeah yeah nak balik yeah" hahaha

Pukul 6.30 petang, ayah datang amik hehe, Ramai yang tegur aku. Yang takleh blah monica sampai nangis2 coz we all nak balik. ala bukan lama pun 7 hari je, Rabu nanti balik lar.

Malam aku chatting ngan Qyim hehhehe sownok la tu dapat no die haha. Aku rasa otak aku dah mereng la. Die pun dapat company charlie dan dorg pun menang KKJ ari tu :). Aku ajak Qyim ngan sue joint aku gi KL ngan dak2 PLKN. Betul ke tindakan aku nie.??!

No comments:

Post a Comment