Tuesday, April 14, 2015

Masihkah ada ruang untukku.?

Pejam celik pejam celik, sudah semester ke-5 aku di sini. Alhamdulillah aku masih boleh bertahan, bangga sekejap dgn dri ini

Sem depan dah intern, that mean this semester is my last semester. So, xkan still nak berada ditakuk lama. Berubahlah pyka, xde istilah dah terlambat.

So, dengan azam baru dan semangat baru dimana semua orang dah xde samangat dan hanya menunggu habisnya waktu. Aku rajin kan diri aku untuk membuat nota dan siapkan assignment sebelum orang lain start buat lagi. Gigih x aku. Tambahan pula aku dapat kolej Mawar sem ni dan jadual aku yg mcm hapa2 tu, kls byk wktu ptg n seketol2, somehow aku ada banyak masa di siang hari.
 
BTW, penyakit lama aku dtg balik... Ketagihan game, oh damn. Somehow, wlaupun ak asik main game more than 3 hours, but I'm able to do my assignment in one hour. That totally weird!
This semester gak aku dh banyak delete account laman sosial. Knp? Bg aku benda tu hanya buat aku lara. Somehow, maen game tu xlara lah pyka haha
^_^

Nota kaki: STEP FORWARD = WE MUST MOVE QUICKLY
  • The first step toward success is taken when you refuse to be a captive of the environment in which you first find yourself. Mark Caine
  • A journey of a thousand miles starts with a single step. Laozi, Tao Te Ching, Ch.64, line 12
The very word "exist" derives from "to step forth, to stand out". Erik Naggum
  • Take a deep, move forward and let it happen natural. Syafiqah Nasir

No comments:

Post a Comment