Wednesday, April 29, 2015

AKU INGIN NANGIS

Yesterdays, something was distraction me. I hope I can forget it but till the end, I can't sleep anymore.
Nak tahu kenapa? Somehow aku cuba untuk jadi baik tapi tak semua inginkannya. Kenapa hidup ni suka menindas dan tertindas.

Bagi aku berlaku jujur itu adalah kelemahan aku. Rasa seperti tidak diterima disini tapi buat-buat tak nampak aje...

Aku tak suka orang yang cakap belit-belit. Straight forward tanya apa silap aku, takyah nak malukan aku dalam group pun. Kalau ye kau tuju benda tu pada aku, takyah nak kecoh dalam group... Buat orang yang lain membaca sakit hati sahaja. Pasti mereka akan mengata aku dalam group lain. Memang itu yang kau inginkan. Bercakap seperti orang yang takde iman.

Tambahan pula, aku tanyakan balance tu nak buat apa-apa lagi ke lucky draw ke... TAKKAN! Bagi sahajalah pada yang memerlukan. Kau sendiri yang kata TAK NAK sebab kau BARU BELI YANG BARU HARGA RM26.50, so perlu ke nak kecoh lagi... Saja nak tunjuk kuasa. Over!


Picture quote;

No comments:

Post a Comment