Monday, March 03, 2014

New Semester with Same Person

Halo halo halo... Lama dah tak menulis di sini wuwuwu maafkan aku kerana mengabaikanmu wahai belogg...

Hah esok dah start semester 3 dengan semangat baru yang berkobar-kobar dan azam baru untuk berubah dari segi penampilan diri, komitmen dll, kononnyer...

takpe takpe Pikah.. w'pun kau gagal tu tak bermakna kau perlu mengalah, aku kena bangkit dari mimpi ini, berhenti bermain2 dgn perkara lara, w'pun sukar tapi aku yakin aku mampu untuk ubahnyer.

1st aku kene tetapkan pendirian aku, REMIND TO YOUR SELF apa tujuan kau datang sini (UiTM). Okey, aku datang sini sebab aku nakkan segulung ijazah agar aku dapat pekerjaan yang lebih baik & dapat mengubah nasib keluarga aku.

2nd, FOCUS to Your Study. Aku kena perlu yakin & mesti tumpukan perhatian pada pelajaran aku, tambahan pula aku terpaksa ambil subjek tambahan. so semester nie aku takleh main2 lagi, STOP game, Facebook, dll lar.

okey sampai sini je coretan aku, rasa dah panjang sangat nie.. o(//_-)o

No comments:

Post a Comment